miércoles, 27 de julio de 2011

Posta de sol amb ocell

El Sol no es vermell. Tot i que diem: Mira quin Sol mes vermell, sembla un ou ferrat. Es una expresió molt comú dir que he vist un Sol vernell.....Doncs estava jo amb la diatriba, carregat amb la senzilleta Lumix, fent fotos d'aquelles que després no serveixen per res i esperant el moment en que es veigues el minim de Sol, que tregues la closca, perque realment encara que vegis el Sol vermell es blanc, peo blanc. I amb auestes que ha pasat l'ocellot. Quasi no es veu pero m'ha donat una alegría, mira. Esta volant i amb la forma de delta tan marcada m'ha fet pensar que som una miqueta mes que els reptils, mente l'ocell anava fet de les seves pel cel, amunt, avall, dreta, esquerra, sense límitacios jo enganxat ala terrassa de casa meva que es cullunuda, pero enganxat a terra intenant esbrinar un fet constatat, que el Sol no es vermell i l'hi pregunatré al meu siquiatra perque sempre diem que es vermell. L'ocell segur que no es pregunta res i mira com vola. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario