martes, 19 de julio de 2011

La Sagrada Familia i la Guerra de las galaxias

Tinc la certesa de que no se el que estic fent pero emllenço a la posibiltat de que la cosa surti be.  Després de la meva tercera jornada fent fotos a la Sagrada Famila, m'he adonat que si no surt "Darth Vader" es pura casualitat. Em pensaba que ja l'avia enxampat i la  Miriam molt amablement em comunica que es tracta de Sant Jordi. La obra es Subirachs. Aixo ho explica tot, me quedat amb les ganes de retratar el "Darth Vader" a la Sagrada Familia. pero se que tard o dora surtirá

2 comentarios:

  1. De fet, a l'empresa de George Lucas (ILM), fa no menys de 20 anys que tenen llibres de Gaudí i de la Sagrada Família, i molts pensem que el disseny de les tropes imperials i el propi Darth Vader es van "inspirar" en els dissenys d'en Subirachs a la Sagrada Família i de Gaudí en el sostre de la pedrera.

    ResponderEliminar
  2. Les escultures d'en Subi semblen en Dar Váter, sí.

    :)

    ResponderEliminar